خبرگزاری کار ایران

در بازدید از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی استان تاکید شد:

اولویت تخصیص اعتبار جهت تکمیل فضاهای فرهنگی و هنری گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۵۴

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی استان گیلان گفت: تخصیص اعتبار جهت تکمیل و به اتمام رسیدن فضاهای فرهنگی و هنری استان در اولویت است.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا معصومی‌راد رئیس امور فرهنگ،گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و ارزیابی میدانی وضعیت شاخص‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری استان و ایجاد تعامل بین حوزه ملّی و استانی در برنامه‌های‌توسعه‌ای کشور در راستای تخصیص اعتبارات را از اهداف بازدیدها عنوان کرد و گفت: متأسفانه با وجود اینکه گیلان یکی از استان‌های فعال در زمینه فرهنگ و هنر است با کمبود فضای مناسب مواجه هستیم. لذا تخصیص اعتبار جهت تکمیل و به اتمام رسیدن فضاهای فرهنگی و هنری نیمه کاره مانند تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از نیازهای اصلی استان گیلان در اولویت است.

وی در خصوص بازدید از پروژه‌های ورزشی گفت: با توجه به سوابق درخشان ورزشی استان گیلان در زمینه‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، امکانات موجود به خصوص ورزشگاه‌ها، مناسب و شایسته نیست و می‌بایست اقدامات اساسی در جهت بازسازی مقاوم‌سازی آنها صورت گیرد. در این سفر باشناسایی و اولویت‌بندی پروژه‌ها سعی خواهد شد در حد مقدورات در سال 96، اعتبارات لازم از منابع ملّی پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز