خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد:

گیلان نیازمند تحول در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری/ با حضور حداکثری مردم، شاهد انتخاباتی شکوهمند باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۵۴

رئیس کل دادگستری گیلان توسعه همراه با عدالت را اصول جمهوری اسلامی خواند و افزود: استان گیلان همچون سایر استان‌ها نیازمند تحول در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با ریاست رئیس کل دادگستری استان و حضور مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک ایام شعبان المعظم، توفیق بهره مندی از برکات این ماه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: نتیجه این انتخابات، سرنوشت 4 ساله کشور را از حیث مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رقم می‌زند و اظهار امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند باشیم.

وی همچنین از تمامی دستگاه های مسئول به جهت تلاش در فراهم ساختن بستری مناسب برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات قدردانی کرد.

احمد سیاوش پورخاطر نشان کرد: جامعه ما به اقتصادی پویا، پرشتاب و پایدار نیاز دارد تا در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان مقاومت کرده و دستخوش کمترین آسیبی نشود.

وی توسعه همراه با عدالت را از اصول جمهوری اسلامی خواند و افزود: استان گیلان نیز همچون سایر استانها نیازمند تحول در حوزه توسعه و سرمایه گذاری است.

ایشان گیلان را از جمله استان‌های پرتلاش و موفق در این زمینه دانست و ابراز داشت: دستگاه قضایی درکنار تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی در مسیر پیشرفت و افزایش اشتغال و رفاه مردم، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه تقویت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری از تاکیدات اخیر ریاست قوه قضائیه است، گفت: باید علاوه بر فراهم نمودن بستر سرمایه گذاری در رفع موانع آن نیز تلاش شود.

وی نیاز استان به توسعه را غیرقابل انکار ذکر کرد و تصریح کرد: توسعه نباید به حقوق بیت المال خدشه‌ای وارد نماید و دستگاه قضایی نیز در یک مسیر ضابطه مند توسعه اقتصادی استان را در راستای حفظ محیط زیست دنبال می نماید.

وی پیچیدگی های اداری و مقررات بانکی و مراحل آن را مانعی در جهت سرمایه گذاری عنوان کرد و یادآور شد: باید نظارت کاملی بر روند در اختیار گذاری تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران صورت گیرد تا شاهد برخی تخلفات در واگذاری امکانات نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز