خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش خبر داد:

کسب رتبه نخست املش در ایجاداشتغال و ثبت آن در سامانه رصد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۲۳

فرماندار املش گفت: شهرستان املش به لحاظ ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه (رصد) وزارت کار و رفاه اجتماعی، در استان گیلان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا از املش، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش بمنظور بررسی مسائل و مشکلات عمرانی این مناطق و ارائه راهکارهای اجرایی با مردم مرکز دهستان کجید، سمام، ملکوت و موسی کلایه دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا محمودی بهمراه هیات همراه از روستای کجید و اهالی این روستا در مسجد محل بازدید بعمل آورد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

نماینده عالی دولت و جمعی از مدیران به پاس زحمات و خدمات پزشک، پرستاران و کارکنان مرکز بهداشتی و درمانی روستای ملکوت دیدارکردند و در ادامه کارخانه فرآوری فندوق در روستای موسی کلایه توسط فرماندار شهرستان و مدیران ادارات افتتاح شد.

در این دیدارها ایشان طی سخنانی در جمع مردم کجید و موسی کلایه گفت : توجه دولت تدبیر و امید به عرصه تولید و ارائه خدمات به مردم روستاها با التفات به سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مسمی هست به ( سال اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال ) در دستور کار جدی دولت یازدهم قرار دارد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت : ارتقاء سطح کمی و کیفی رشد خدمات در بخش تولید واشتغال در دستور کار جدی شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان قرار داشته و دارد.

ایشان تصریح کردند : شهرستان املش بلحاظ ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه ( رصد )  وزارت کار و رفاه اجتماعی ، در استان گیلان مقام نخست را به خود اختصاص داد و این نشان از عزم جدی دولتمردان و خدمتگذاران مردم در این شهرستان به تأسی از فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری و منویات  ریاست محترم جمهوری و استاندار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در راستای اقدامات و خدمات دولت در این شهرستان اظهار داشت : با توجه به رشد میزان گازرسانی  85 درصدی در روستاهای این شهرستان ، اخیرا" تصویبنامه خوشه ملکوت به تأئید شرکت گاز استان و کشور رسیده است و مصوبه آن هم اکنون به فرمانداری املش ابلاغ گردیده است تا با تنظیم مناقصه ، عملیات اجرایی آن به خواست پروردگار آغاز تا 16 روستای بالای 20 خانوار و زیر 20 خانوار بزودی از نعمت و موهبت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد : اهتمام دولت در سال جاری تأمین آب شرب روستایی، پرداخت تمامی مطالبات چای‌کاران، رسیدگی به موانع و مشکلات کشاورزی و تولیدی بعنوان محور اصلی کارگروه اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال خواهد بود.

لازم بذکر است ایشان پس از پایان این دیدارها و بازدیدها بهمراه هیئت همراه از دو خانواده معظم شهید در روستای موسی کلایه دیداری صمیمی بعمل آوردند و از خانواده های محترم شهیدان دلجویی و آنان را مورد تفقد قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز