خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد فومن خبر داد:

برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ٣١ کانون مساجد فومن

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۵۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری آغاز جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان و ٣١ کانون مساجد این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: به مناسبت خجسته میلاد منجی دوعالم، عدالت گستر و آرام جان همه عالم حضرت قائم (عج) جشن بزرگی از سوی  این اداره  روز  جمعه ٢٢ اردیبهشت ماه جاری  در سالن  شهدای  خدمتگزار  برگزار  می‌شود.

وی با بیان  اهمیت  برگزاری  جشنهای  نیمه  شعبان اظهار داشت: جشن های نیمه شعبان فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به ویژه امام عصر(عج) است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

نیک انجام تصریح کرد: اشاعه فرهنگ علوی و مهدوی توطئه های دشمنان اسلام را همواره خنثی کرده و ما همواره به برکت فرهنگ علوی و مهدوی و عاشورایی شاهد گسترش اسلام هستیم.

این مسئول؛ شناخت حضرت مهدی (عج) جایگاه ویژه ای دارد و تبیین ابعاد وجودی آن حضرت از جمله وظایف منتظران واقعی دانست.

وی افزود: جشن های نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه در ٣١کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان همراه با برنامه های شاد و متنوع قرائت قرآن،  سخنرانی ، مسابقه ، مولودی خوانی، برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: همزمان با نیمه شعبان جشن بزرگ بقیه الله  روز جمعه ٢٢ اردیبهشت ماه جاری ساعت  ١٧ عصر در سالن شهدای خدمتگزار با حضور هنرمندان برتر استان، مدیحه‌سرایی و بیان مناقب امام زمان(عج) و دیگر برنامه‌های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

نیک انجام در پایان گفت:از همه مردم فهیم و دوستداران به این امام بزگوار دعوت می‌شود در این جشن بزرگ حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز