خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

بروکراسی اداری کشاورزان باید حذف شود/شایسته نیست با تریبون‌های نظام عملکرد و خدمات دولت را تخریب کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۸۶

فرماندار شفت گفت: شایسته نیست با تریبون‌هایی که متعلق به نظام است خدمات و عملکرد دولت که همان خدمات نظام است را تخریب کرد.

به گزارش ایلنا از شفت، وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده در دولت میزان تولید چای در سه سال اخیر 41 درصد افزایش یافته است، افزود: افزایش میزان تولید چای با برنامه ریزی دولت و دستان مردم انجام شده است و یکی از عملکردهای نظام محسوب می شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه تولید 80 هزارتن برگ سبز چای در سال 92 به 139 هزار تن در سال 95 رسیده است، افزود: در این مدت 4 هزار هکتار از باغ‌های چای کشور احیا و برای 4 هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار بیان کمبودها عملکردها نیز باید گفته شود، افزود : برخی اخلاق را زیر پا می‌گذارند و حرف های بیگانگان را تکرار می کنند.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به ایجاد 700 هزار شغل در کشور و لزوم توجه ویژه دولت به تولید و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: شایسته نیست با تریبون‌هایی که متعلق به نظام‌است خدمات و عملکرد دولت که همان خدمات نظام است را تخریب کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد امید از تاکیدات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: خوب است که اخلاق را سرلوحه کارها قرار دهیم و در بیان خدمات و عملکرد انصاف را رعایت کنیم.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خدمات به کشاورزان نباید به هر بهانه‌ای متوقف شود، افزود: بروکراسی‌های اداری برای کشاورزان که در فصل کار به سر می برند باید حذف شود.

وی عملکرد اداره آبیاری و همکاری مدیران شهرستان برای لایروبی نهر 14 کیلومتری سونگ پس از 35 سال را خوب ارزیابی و تصریح کرد : با بتنی شدن این نهر که بیش از 2 هزار هکتار از اراضی پایین دست را آبرسانی می‌کند  سرعت جریان آب در این نهر افزایش و از هدررفتن آب جلوگیرآبرسانی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه فناوری وآموزش‌های ترویجی باید سبب سوق دادن کشاورزان به تولیدمحصولات ارگانیک و طبیعی گردد: 55 درصد از کودهای مورود نیاز بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شفت 470 هکتار توتستان دارد و سالانه 75 تن پیله تر در این شهرستان تولید می‌شود، افزود : امسال تا کنون 1800 جعبه تخم نوغان در بین نوغانداران توزیع شده که نسبت به سال گذشته 300 جعبه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح تجهیز و بهسازی شالیزارهای کشاورزی سبب افزایش تولید و کاهش هزینه‌های کشاورزی می شود افزود :امسال  500 هکتار از اراضی کشاورزی شفت در بیش از 10 روستا برای انجام این طرح نقشه برداری شده و چند روستای دیگر نیز در برنامه قرار دارند.

محسنی  با اشاره به اینکه 980 پهنه فعال پرورش ماهیان گرم آبی در شفت وجود دارد افزود : در راستای تحقق شعار سال  اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال  با تاسیس تعاونی ماهیان سردآبی و حمایت از تولید کنندگان این بخش می توان میزان تولید شهرستان در این بخش و همچنین پرورش شاه میگو و زالو را بالا برد .

وی با بیان اینکه بیش از 1 میلیارد و 760 میلیون تومان تسهیلات به چایکاران شهرستان شفت پرداخت شده است افزود : خرید تضمینی برگ چای در 4 کارخانه چایسازی این شهرستان انجام می شود که این میزان در روزهای آینده به 7 کارخانه افزایش خواهد یافت و تا کنون 133 تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه تولید گوشت قرمز در شفت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است تصریح کرد : تولید گوشت سفید از 550 تن در سال گذشته به 700 تن رسیده است.

وی با بیان اینکه تولید شیرخام در شفت از هزار و 240 تن در سال گذشته به 2 هزار و 110 تن افزایش یافته است تصریح کرد : تولید عسل نیز در این شهرستان از 85 تن به 100 تن رسیده است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه حاشیه 550 هکتار از آببندان‌های این شهرستان برای کاشت گل محمدی مناسب است افزود: پیگیری برگزاری جشن گلاب گیری در روستای گیلده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز