خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

ضرورت مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات/ مهمترین شاخصه انتخابات، امانتداری و قانونمندی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۶۳

فرماندار تالش با تاکید بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات اظهار داشت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات باعث توسعه ملی، تقویت دولت ها و تثبیت جایگاه کشور در عرصه داخلی و بین المللی می‌شود.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه هماهنگی تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات شهرستان تالش به ریاست فرماندار و با حضور مدیران و معاونین و معلمان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش با تاکید بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات اظهار داشت : مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات باعث توسعه ملی، تقویت دولت ها و تثبیت جایگاه کشور درعرصه داخلی و بین‌المللی می شود.

وی افزود: حضور طیف های مختلف نامزدها از اقشار مختلف رجال سیاسی و دولتی نیز فضای رقابت سالم و ایجاد انتخابات باشکوه را رقم خواهد زد.

مهدوی افزود: انتخابات درایران اسلامی از جایگاه و حساسیت ویژه ای برخوردار است و کشورهای غربی با تحریم و استفاده از اهرم فشار اقتصادی سخت سعی در دوقطبی کردن انتخابات دارند.

وی ادامه داد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران ،بیش از 40 انتخابات در حوزه های مختلف و با حضور چشمگیر مردم برگزار شده است.

مهدوی فرماندار تالش بیان کرد: اجرای انتخابات سالم و به دور از تخریب ، اهانت به اشخاص و نامزدها و صیانت از آرای مردم هدف اصلی مجریان انتخاباتی است.

وی اظهار کرد: همه نیروهای اجرایی نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئول هستند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجراهای قانونی پی گیری می شود.

مهدوی افزود: در این دوره از انتخابات مهمترین شاخص امانتداری و قانونمندی است و هر گونه اهمال در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، زیرپا گذاشتن حق الناس و آرمان های نظام است.

وی گفت: هیچ یک از مجریان انتخابات نباید حتی به دلیل نا آگاهی از قوانین، موجب به وجود آمدن اختلال در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور شوند.

 نماینده عالی دولت محقق شدن وعده های نامزدها به مردم را از دیگر عامل اصلی بالا رفتن زمینه مشارکت دانست و گفت: اعتماد سازی درزمینه مطالبات مردم در شهرستان و پاسخ گویی شفاف به نیازهای آنان همراه با صداقت می تواند جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ارتقاء بخشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیان کرد: دولت تدبیر و امید 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز را با آمادگی کامل و رعایت امانتداری و بی طرفی برگزار خواهد کرد و همه عوامل اجرایی باید متعهد به منشور انتخابات باشند.

رییس امور اجرایی حوزه انتخابیه  شهرستان تالش  به راهکار اصلی و اساسی تقویت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: راهکارهای اساسی حضور مردم درانتخابات ایجاد فضای امن و سیاسی همراه با آرامش و با پرهیز ازچالش ها است.

وی خاطر نشان کرد: ارتقاء بینش سیاسی مردم در حوزه های دانشگاهی و اجتماعی و آگاهی ازحقوق سیاسی شهروندی حضور مردم را تقویت می کند.

این مقام مسوول گفت: فضای آرامش و اطمینان ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید بستر های لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است .

وی گفت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز کشور ما رو به سمت و توسعه و پیشرفت حرکت می کند و بایستی این حرکت رو به جلو را تقویت کنیم.

محمدی افزود: القاء یاس و ناامیدی به جامعه تاثیری نخواهد داشت چرا که مردم از اگاهی بالایی برخوردار بوده و در طول تاریخ انقلاب نشان داده اند کهئ مردم جلودار حرکتهای آگاهانه بوده است .

معاون سیاسی فرمانداری تالش در پایان با تشکر از کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات گفت: روند اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت در حد مطلوبی بوده و شهرستان با تمامی توان آماده برگزاری انتخابات است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز