خبرگزاری کار ایران

۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود؛

جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی موعود(عج) در پیاده راه فرهنگی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۸۰

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی موعود (عج) ۲۱ اردیبهشت ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: مردم رشت همه ساله با فرارسیدن نیمه شعبان محلات و خیابان‌های شهر را غرق در جشن و سرور می‌کنند و برپایی جشن های مذهبی و آیینی ارادت خود را به امام عصر ابراز می دارند.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز با مشارکت سپاه پاسداران، هیات رزمندگان، همراه مردم شهر در برپایی این جشن و شادمانی می شود، افزود: به همین منظور جشن با شکوهی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود؛ از تمامی عاشقان امام زمان (عج) برای شرکت در این جشن دعوت می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت گفت: این جشن در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی موعود(عج) تدارک دیده شده است افزود: اهدای کمک هزینه کربلای معلی، کمک هزینه مشهد مقدس و دیگر جوایز نفیس از جمله برنامه هایی است که برای این جشن تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز