خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان:

انسان‌ها باید علاوه بر شامه مادی، شامه معنوی خود را تقویت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۲۱

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در مراسم شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: انسان‌ها بایدعلاوه بر شامه مادی ، شامه معنوی خود را تقویت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، آئین تقدیر از فعالان و خادمان نماز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با معرفی و تجلیل 10 نفر از فعالان ستادهای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و با حضور حجت السلام والمسلمین حجازی، رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان ، امامان جماعت ستاد و انبار، عباسی مدیر منطقه گیلان، معاونین و روسای واحدها و کارکنان، بین الصلاتین در انبار نفت شهید بهمنی مقدم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

رئیس ستاداقامه نماز استان گیلان ضمن تقدیر از فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در اجرای تمام اقدامات مربوط به نماز بخصوص در ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) گفت: یکی از راه‌های تشخیص امام زمان و رسیدن به وی خواندن نماز است. با نماز خواندن انسان عطر خوبی پیدامی کند و شامه اش قوی می شود . امام زمان بوی گل وگلاب دارد و وقتی شامه انسان قوی باشد می تواند عطر امام زمان را تشخیص دهد.

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات مذهبی و عقیدتی ستادهای فعال در این منطقه از کارکرد کارکنان احساس رضایت کرد و گفت : « عملکرد کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان که همانا خدمت به خلق ا.. است یک عبادت محسوب شده و کارکنان این مجموعه سوخترسان با تامین و توزیع فرآورده  های نفتی در همه بخشهای صنعتی ، کشاورزی ، خانواده ، حمل و نقل  به صورت خاموش خدمت می کنند .  

وی ضمن اعلام ورود خیل عظیم خودروها درایام نوروز به استان افزود :در این ایام خودروهای زیادی وارد استان شدند و به تمام این خودروها توسط کارکنان بدون کوچکترین مشکلی سوخت رسانی شد و گاهاَ بیش از شش میلیون لیتر بنزین در هر روز از این ایام مصرف شد که رقمی قابل توجهی است  . 

مدیر منطقه گیلان همچنین خدمات همکاران سوخترسان در فصول برفی سال را از اهم اقدامات این مجموعه دانست و گفت : مردمی که در نقاط صعب العبور زندگی می کنند بزرگترین دغدغه شان گرمای خانه هایشان می باشد . اگر در این فصل برق نداشته باشند از چراغ های نفتی استفاده می کنند و اگر در شهرها گاز قطع شود از سوخت های جایگزین استفاده می شود و تمام این خدمات توسط کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شود که این نشان از اعتقاد عملی کارکنان مجموعه به ارزشهای اعتقادی  است .

 وی با اعلام  اینکه در برف سال گذشته بیش از 650 میلیون لیتر سوخت نفتگاز به نیروگاهها تامین برق رشت و پره سر ارسال شده است افزود : روزانه 250 دستگاه نفتکش هم از محورهای غرب بخصوص پره سر در حال انتقال سوخت بودند که با هوشیاری و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان نفتکش‌ها این امر میسر می شد. 

حجت السلام و المسلمین مجتبی شوقی، امام جماعت ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی مطلوب از عملکرد ستاد اقامه نماز این شرکت ، عملکرد کارکنان منطقه را در برپایی آداب و احکام نماز بسیار خوب دانست و افزود : کارکنان این شرکت بسیار منضبط ، زحمتکش و خدوم به خلق می باشند و در برگزاری نماز جماعت بسیار فعال بوده و مشتاق دریافت معارف اسلامی و احکام می باشند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 25 جلسه آداب و احکام و ذکر نماز برای کارکنان برگزار شده و در تمام مناسبت ها نیز نشست آشنایی با معارف اسلامی برای کارکنان صورت گرفت و بیش از 10 جلسه کلاس‌های آموزشی«ضرورت پایبندی به ارزش‌ها » نیز برگزار شده که مورد استقبال کارکنان بوده است.  

درپایان مراسم از 10 نفر از فعالین و خادمین نماز ( داود اخوی ، محمدحسین شمسی ، محمدرضا شابراری و مرضیه کیوانفر) ، خادمین امر به معروف و نهی از منکر (حسین برادران مفید ، اسماعیل حسینی و سارا یکرنگی) وفعالین عفاف و حجاب (علی رسولی، حبیب میر عدلی و فاطمه عاصی) طی لوح و اهداء جوایز  تجلیل شد .

گفتنی است افراد منتخب در این مراسم با رای اعضاء و دبیران ستاد اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب منطقه و در نهایت تائید مدیر منطقه گیلان صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز