خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

افزایش 12 درصدی شاخص آسفالت گیلان در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: همانطور که در سه سال گذشته شاخص آسفالت استان را از 39 درصد به بیش از 51 درصد رساندیم این رقم را تا پایان سال به شکل قابل قبولی ارتقا خواهیم داد.

به گزارش ایلنا از شفت، جلسه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت  به ریاست محمد حسین اصغریان معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندارگیلان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی در محل فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد.
 
علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تشریح وضعیت آسفالت‌راه‌های روستایی شهرستان شفت،  اظهار داشت: در سال 95 در شهرستان شفت 29.7 کیلومتر تعهد آسفالت داشتیم که بصورت 100 درصد محقق شد.
 
وی اضافه کرد: در سال گذشته 20.2 کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و 9.5 کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی شهرستان شفت به بهره برداری رسید.
 
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از  کلیه پیمانکاران که با تمام تنگناها و مشکلات مالی دوشادوش دولت در جهت آبادانی استان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تقدیر کرد.
 
وی  با اشاره به نامگذاری سالجاری  به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: سعی ما بر این است همانطور که در سه سال گذشته شاخص آسفالت  استان را از 39 درصد به بیش از 51 درصد رساندیم این رقم را تا پایان سال به شکل قابل قبولی ارتقا ببخشیم کما اینکه شاخص آسفالت شهرستان شفت تا پایان سال 95 ، با 64.9 درصد از میانگین شاخص آسفالت استان گیلان بالاتر رسید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز