خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

برداشت بیش از 6 تن برگ‌سبز چای در رودسر/ پرداخت4/1 میلیارد تومان بهای برگ سبز چای برداشت شده در سال جاری به چای‌کاران

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۶۵

فرماندار شهرستان رودسر در خصوص برداشت برگ سبز چای در سال جاری گفت: از زمان شروع فصل برداشت برگ سبز چای تاکنون 6/722 تن برگ سبز چای از باغات چای شهرستان رودسر برداشت شده است .

به گزارش ایلنا از رودسر، امیرجانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در خصوص برداشت برگ سبز چای در سال جاری گفت: از زمان شروع فصل برداشت برگ سبز چای تاکنون 6/722 تن برگ سبز چای از باغات چای شهرستان رودسر برداشت شده است .

وی خاطر نشان کرد : 86 درصد محصول برداشت شده برگ سبز چای درجه یک است.

جانبازی رودسری از پرداخت بهای برگ سبز چای خبر داد و افزود : 1 / 4 میلیارد تومان از بهای برگ سبز چای برداشت شده در سال جاری به حساب چایکاران واریز شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد : تعداد 28 کارخانه و 4 شعبه در زمینه خرید برگ سبز چای در شهرستان رودسر فعالیت می نمایند و 7500 نفر چایکار در شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان‌خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب کارخانجات از پرداخت قدر سهم خود در شهرستان ، در طول هفته جاری مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان دیگر نیز بحساب چایکاران واریز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز