خبرگزاری کار ایران

سلیمان پورابراهیم خبر داد:

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ در ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۷۷

مسئول‌دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱ در ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به برنامه‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در ماه رمضان از اجرای طرح ۱۴۵۱ خبر داد و گفت: این طرح قرآنی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در مراکز فرهنگی و قرآنی، تشویق و ترغیب عموم علاقمندان، با هدف انس با آیات قرآن کریم، زمینه‌سازی برای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی وتدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح قرآنی با مشارکت کانون تخصصی قرآن برگزار می‌شود افزود: ۷۶ کلاس آموزشی در قالب این طرح در کانون‌های مساجد استان دایر می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم اذعان کرد: طرح قرآنی ۱۴۵۱ با محوریت دو سوره ملک و واقعه همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سوره ۳۰آیه‌ای «ملک» به تعداد روزهای ماه مبارک رمضان، هر روز یک آیه انجام می‌شود، تصریح کرد: پس از عید فطر نیز سوره مبارکه  واقعه با محوریت « سبک زندگی قرآنی و اقتصاد» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های فوق محدودیت سنی ندارد اذعان کرد: در پایان دوره به قبول شدگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز