خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار لاهیجان برگزار شد؛

تشیکل جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی‌بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و آزادسازی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۳۵

جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به ریاست فرماندار لاهیجان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش ایلنا از لاهیجان، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی‌خرمشهر به ریاست سیدمحمد احمدی فرماندار لاهیجان با حضور روسای ادارات، نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در ابتدای این جلسه از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای تامین، هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی و امنیتی که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات‌ پرشور را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد.

احمدی‌افزود: مقام معظم رهبری و مردم قدرشناس ایران اسلامی، برندگان بزرگ انتخابات 29 اردیبهشت ماه هستند.

ایشان ضمن تبریک فرا رسیدن 3 خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشتند که سوم خرداد یادآور روز مقاومت، ایثار، پیروزی و رشادت فرزندان انقلاب اسلامی است و در سالروز بزرگداشت آن باید از شهدا و افتخارات و امام بزرگوار شهدا یادی کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان برای هر چه با شکوه تر شدن آئین های این ایام بهره گیری خواهد شد تا نسل جوان امروز بیشتر با این شخصیت بزرگ آشنا شود.

سید محمد احمدی عنوان کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خرداد ماه خاطرات حزن انگیز و نشاط آور را در خود رقم زده است، آزادسازی خرمشهر توسط دلیر مردان ایرانی حماسه ای را خلق کرد که نشاط آن تا امروز در تقویم‌های ما می‌درخشد و نیمه خرداد ماه بود که با ارتحال معمار کبیر انقلاب حزن و اندوه را برای مسلمان جهان رقم زد، اگر چه روز بدی بود برای کشور که سرمایه بزرگی را از دست داده بود اما دست آموخته‌های امام، تفکرات و یادگار امام، رهبری مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را در دست دارد و ما باید از خداوند شاکر باشیم و برای سلامتی رهبر عزیز و فرزانه انقلاب دعا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز