خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی گیلان مطرح کرد:

سوم خردادحماسه‌ای ماندگار به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۲۶

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد.

به گزارش ایلنا از رشت، دکتر محمدرضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان در پیامی به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز فتح‌خرمشهر تأکید کرد: سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد.

امام خمینی(ره):

فتح‌خرمشهر فتح خاک‌نیست، فتح ارزش‌های‌اسلامی‌است، خرمشهر شهر لاله‌های خونین است، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سوم خرداد یادآور روزی است که در آن استکبار جهانی و هیمنه آن در هم شکست و تجلی عینی پیروزی خون بر شمشیر در برابر دیدگان جهانیان به منصه ظهور رسید. سوم خرداد یادآور روزی است که ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت در هم آمیخت و حماسه‌ای فاخر و ماندگار را به بهای نثار خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم زد، آنان که متواضعانه جان باختند یا با زخمی بر پیکر ماندند و دم از شکوه ایثار خود نزدند.

به پاس قدردانی از این فداکاری بی بدیل که عظمت امروز این سرزمین وامدار آنان است این پیروزی بزرگ را به تمامی دلیرمردان و شیرزنانِ حماسه آزادسازی خرمشهر که بحق روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است تبریک عرض می‌نمایم.

به یقین تمام انسان‌های نیکو خصالی که این روز را رقم زده‌اند، سهمی بسزا در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند و آرامش و اقتدار جامعه ما رهین فداکاری و ایثار بی مانند آنان است. با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، جانبازان و ایثارگران معظم هشت سال دفاع مقدس از پروردگار متعال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم راه شهدا را مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز