خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن تاکید کرد:

ضرورت شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۱۳

فرماندار فومن گفت: شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از فومن، حسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن صبح امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر اتفاقات انقلاب در ماه خرداد اتفاق افتاده اما در سطح شهرستان اثری از یادآوری این وقایع تاریخی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ ما است، افزود: مسئولان در سربرگ‌های اداری خود یک خط از فتح خرمشهر بنویسند تا این اتفاق مهم تاریخی را به همه مردم یادآوری کنیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه پایه‌های انقلاب 15 خرداد گذاشته شد، گفت: باید سطح شهرستان با بنر و پرچم سیاه فضاسازی شود تا شهر به مناسبت 14 و 15 خرداد عزادار شود.

اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه باید مسئولان 14 و 15 خرداد را به مردم بشناسانند، تصریح کرد: برای بزرگداشت دو روز مذکور بخشداران موظفند همه تدارکات لازم را در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فومن قرار دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت برگزاری برنامه 14 و 15 خرداد به عهده سپاه است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این روز بزرگ در شهرستان قابل اهمیت است و اجرای بهتر این برنامه‌ها مشارکت و کار گروهی را می‌طلبد.

فرماندار فومن با بیان اینکه شوراها و دهیاران در روستاها مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را با شکوه برگزار کنند، اظهار داشت: شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز