خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

ماه مبارک رمضان، ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۵۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: در روایات اسلامی ماه مبارک رمضان، ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) بوده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانى پذیرایى مى کند.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست فصلی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، گفت: در روایات اسلامی ماه مبارک رمضان، ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) بوده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانى پذیرایى مى کند.

وی در برشمردن آثار مثبت روزه داری در بدن انسان خاطر نشان کرد: مساوات و برابری، محبت به دیگران ، افزایش انفاق و احسان فردی، ایجاد آمادگی در دفاع از دین و جامعه، رعایت حال افراد، تمرین برای صبر، درمان عادت های غلط شخصی و اجتماعی، جلوگیری جوانان از ارتکاب به گناه و کاهش آمار تخلفات گوشه ای از آثار مثبت روزه داری در ماه مبارک رمضان است.

امیرتیموری خاطر نشان کرد: کارکنان دانشگاه با مشارکت در امور دانشگاه باید در پیشبرد اهداف دانشگاه همکاری داشته باشند و با وجود پتانسیل های بسیار زیادی که در دانشگاه وجود دارد به عنوان بازویی توانمند در کنار هیات رئیسه دانشگاه قرار گیرند تا مسئولان و مدیران بتوانند ضمن استفاده از پیشنهادات ارائه شده توسط آنها بتوانند با شناسایی به موقع نیازها در خروج دانشگاه از مشکلات در پیش رو برنامه ریزی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: اعضای هیأت علمی نخبه باید در دانشگاه تقویت شوند و در مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی دانشگاه جهت تولید علم نافع و کاربردی فعالیت کنند تا بتوانند سهم مشارکت خود را در فعالیت های علمی دانشگاه تاثیرگذارتر نمایند.

وی تاکید کرد: سلسله نشست های  کارکنان و اعضای هیات علمی با کادر مدیریتی دانشگاه باید به صورت مستمر تکرار شود تا هم کارکنان و اساتید بتوانند مسائل خود را مطرح کنند و هم مسئولان بتوانند در حل بموقع مشکلات موجود اقدام کنند.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی‌که با حضور جمع کثیری از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد، حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که توسط رئیس دانشگاه به سئوالات آنان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز