خبرگزاری کار ایران

ازسوی تامین اجتماعی گیلان صورت گرفت؛

ارائه بیش از ٤٨٦٠٠ فقره تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان گیلانی در سال ٩٥

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۱۰

تامین اجتماعی استان گیلان در سال گذشته افزون بر ٤٨٦٠٠ فقره تعهدات کوتاه مدت شامل انواع غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها به بیمه شدگان خود ارائه کرده است .

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان این خبر افزود : در سال ٩٥ تعداد ٤٨٦٥٥ فقره تعهدات کوتاه مدت با رقمی معادل ٤٧٠ میلیارد ریال به بیمه شدگان گیلانی پرداخت شد که از این بین ٦٩٥٠ فقره کمک هزینه ایام بارداری ، ١٦٦٠٣ مورد هزینه های اروتز وپروتز ( وسایل کمک پزشکی ) ، ٣٥١١ فقره کمک هزینه ازدواج ، ٥٤ مورد هزینه سفر بیمار ، ٧٨ فقره غرامت نقص عضو ، ٢٣٥٠ مورد کمک هزینه کفن ودفن و ١٩١٠٩ فقره غرامت دستمزد ایام بیماری بوده است .

مدیرکل استان پرداخت ٢٦٠ میلیارد ریال از هزینه های این بخش را مربوط به غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری برشمرده و خاطر نشان کرد : از حیث تعداد نیز غرامت های دستمزد ایام بیماری ، کمک هزینه پروتز واروتز و کمک هزینه بارداری بیشترین آمار تعهدات را دربرمی‌گیرد .

حق پرست افزود : شعب دورشت ، یک رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان و شهرصنعتی رشت بالاترین میزان اسناد صادره و پرداختی ها درتعهدات کوتاه مدت را داشته اند .

شایان ذکر است درحال حاضر قریب به ٤٠٠ هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز