خبرگزاری کار ایران

نشست بررسی وضعیت آب شرب روستایی در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۹۰

جلسه بررسی آخرین وضعیت آب‌شرب روستایی صومعه‌سرا به ریاست علی فتح‌اللهی و با حضور بخشداران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، در این جلسه بخشداران مشکلات آب‌شرب روستاهای تابعه بخش خود را بیان کرده و خواستار پیگیری و رفع مشکل شدند.

پارسا رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان صومعه‌سرا نیز ضمن ارائه گزارش کامل از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده، برای بهبود وضعیت آب‌شرب روستاهای دارای مشکل راهکار خود را ارائه کرد و روستاهای دارای مشکل را در اولویت کاری خود قرار داد.

در ادامه فتح اللهی فرماندار صومعه سرا نیز با بیان اینکه در فصل گرما مشکلات آب شرب روستاها نظیر تیرگی، بدبویی و ناخالصی آب بیشتر می‌شود افزود، لزوم هماهنگی دستگاه‌ها بویژه ارتباط دهیاران با اداره آب و فاضلاب روستایی در رفع مشکلات موجود موثر است.

وی از ارتباط مستقیم آب آشامیدنی با سلامتی مردم منطقه سخن گفت و تاکید کرد: مدیران برای رفع مشکلات آبی بطور شبانه روزی تلاش کنند.

فتح اللهی خاطرنشان کرد: در برخی روستاها افراد خاطی با شکستن لوله‌های آب‌شرب و هدایت آن به سمت مزارع باعث بروز خسارات و اخلال در آب‌رسانی به خانوارها می‌شوند که این جای بخشش نداشته و افراد پس از شناسایی وتشکیل پرونده مستقیما به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی همچنین خبر داد: سال‌جاری اعتبارات با دقت بیشتری در حوزه آب‌آشامیدنی شامل اصلاح شبکه و آب‌رسانی شهری و روستایی نسبت به گذشته برنامه‌ریزی خواهد شد و این مستلزم یک کار کارشناسی و ارائه گزارش کامل توسط دستگاه‌ها و شناسایی نقاط اولویت‌دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز