خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان خبر داد:

تشکیل ۸۷۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد گیلان/ پیش‌بینی حضور ۶۵ هزار نوجوان در طرح تابستانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۷۵

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از تشکیل ۸۷۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجد، گفت: هرساله همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد کلید می‌خورد.

وی با تقارن ماه رمضان با تعطیلات تابستان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان تمام برنامه‌های کانون‌های مساجد کلاس‌های قرآن، جزءخوانی قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تفسیر و محافل انس با قرآن را شامل می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم از تشکیل ۸۷۰ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۵ هزار جوان و نوجوان گیلانی در طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شرکت کنند.

وی با اشاره به تشکیل کلاس قرآن و احکام در همه پایگاه‌های تابستانی مساجد تصریح کرد: مابقی کلاس‌ها باید مبتنی بر نیاز منطقه باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزاری کلاس‌های تابستانی در مساجد را موجب ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی و در نهایت نهادینه سازی فرهنگ اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع جوانان را به مساجد کشانده  و با نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در نسل جوان به مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز