خبرگزاری کار ایران

در همایش ملی نگاهی به طنز معاصر؛

«طنز پهلو» در فومن اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۲۲

فومنی‌ها میزبان هنرمندان قند پهلو در نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر «همایش طنز پهلو» می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف‌نیک انجام در نشست با اصحاب‌رسانه گفت: مراسم یادبود استاد کیومرث صابری فومنی امسال به سبک و سیاق متفاوت‌تر از سال گذشته دراین شهرستان برگزار می شود .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فومن تصریح‌کرد: به همین منظور و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره طنز پرداز بزرگ ایرانی و اهل شهرستان فومن استاد «کیومرث صابری» معروف به «گل آقا» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن میزبان این همایش در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر خواهد بود .

نیک انجام با تأکید براینکه محوریت این همایش نگاه ویژه به موضوع طنز معاصر دارد، افزود : تلاش شده تا از چهره‌های سرشناس در حوزه طنز معاصر و به ویژه از وجود همکاران استاد کیومرث صابری در این برنامه بهره مند شویم.

این مسئول تصریح کرد: از جمله مهمانان کشوری این همایش «اسماعیل امینی» سردبیر سابق مجله گل‌آقا، رضا رفیع طنزپرداز، احمد عربانی کاریکاتوریست اصلی مجله گل آقا، محمود اکرامی از شاعران برتر کشور و همچنین استاد فرامرز ریحان صفت از جمله این افراد هستند.

به گفته این مسئول هرکدام از این افراد در حوزه تخصصی خود صحبت و به ابعاد مختلف طنز معاصر می پردازند.

نیک انجام همچنین به برخی از برنامه های جانبی این همایش نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد : تجلیل از نویسندگان منتخب شهرستانی و کاریکاتوریست های برتر استانی، اجرای زنده کاریکاتور در حاشیه سالن برنامه توسط اعضای انجمن کاریکاتور استان گیلان و قرائت اشعار طنز برخی از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این همایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز