خبرگزاری کار ایران

با موسسات غیرمجاز دریافت کننده فطریه برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۳۸

بخشدار بخش مرکزی شفت گفت: با موسسات غیرمجاز دریافت کننده زکات فطریه برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایلنا از شفت ، غلامرضا پورباقر صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی  زکات فطریه این شهرستان با اشاره به حوادث تروریستی تهران در ماه مبارک رمضان افزود : حفظ انسجام، وحدت و همدلی آحاد ملت ایران ، بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی ناکام خواهد کرد.

بخشدار بخش مرکزی با بیان اینکه رمضان ماه احسان و خوبی ها است افزود : عید فطر یکی از مهم‌ ترین مناسبت‌ های اسلامی است و در این روز مسلمانانی که توانسته‌اند از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شوند و از این فضای معنوی برای آخرت خود توشه‌ای فراهم کنند در حقیقت شادکام و خرسند هستند.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر در حقیقت روز رهایی از تاریکی‌ها است  افزود : زکات سبب نزدیکی فقرا و اغنیا  و اخوت می شود .

پورباقر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید ساز و کارهای مناسب برای تسهیل دریافت زکات فطریه توسط مسوولین ذیربط افراهم شود تصریح کرد : مردم شهرستان شفت به سان سالهای گذشته در این روز به کمک نیازمندان خواهند شتافت. 

وی با اشاره به اینکه برخی از موسسات غیر مجاز در روز عید فطر اقدام به جمع آوری غیرقانونی زکات فطریه می کنند افزود: نیروی انتظامی شهرستان شفت با موسسات غیرمجاز دریافت کننده زکات فطریه برخورد قانونی انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز