خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

انس با قرآن یکی از برکات انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۵۸

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان در جلسه شورای فرهنگی این شرکت بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای اجرای مناسبت ها بویژه مناسبت های مذهبی و جشن میلاد ائمه معصومین (ع) و اعیاد مذهبی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که همکاران و همه مراجعین در روز میلاد و یا اعیاد مذهبی، متفاوت‌بودن آن روز را احساس کنند لذا لازم است با انجام تبلیغات محیطی مناسب و توزیع شیرینی بین همکاران ادارات و مراجعین این مناسبت ها را گرامی بداریم.

در ادامه وی ضمن تقدیر از حضور همکاران و خانواده‌ها در مراسم محفل انس با قرآن گفت: انس با قرآن یکی از برکات ویژه انقلاب است و شرکت گاز استان گیلان توفیق دارد تا همه ساله این سنت حسنه را بجا آورد و لازم است در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی بهتر شرایط را برای حضور بیشتر همکاران و خانواده ها فراهم کنیم.

گفتنی است در این جلسه مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و اجرای برنامه های ویژه برای برخی از مناسبت های مهم از جمله میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر، عید غدیرخم، تجلیل از آزادگان عزیز و هفته دفاع مقدس و .... به تصویب رسید.

انس با قرآن یکی از برکات انقلاب استانس با قرآن یکی از برکات انقلاب است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز