خبرگزاری کار ایران

با درخشش جوانان تالشی؛

تیم کبدی تالش جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۴۰

رئیس هیات ورزشی کبدی تالش گفت: جواز حضور تیم ما در لیگ برتر ایران صادر شده و برای حضور مقتدرانه در رقابت های کشوری به حامیان مالی و حمایت مسئولان نیاز داریم.

به گزارش ایلنا از رشت ، حداد رحیمی افزود: خاستگاه این رشته در گیلان و تالش است و ورزشکاران آن در سطح کشور مطرح هستند و امیدواریم با حمایت مسئولان، تنها سهمیه ورزشی تالش در رقابت‌های ملی حفظ شود و تعداد بازیکنان ملی کبدی را با ورزشکاران تالش افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: ورزش کبدی تالش از سال 82 فعال شد و در سال 85 زیر نظر دانشگاه پیام نور این شهرستان ادامه فعالیت داد و در لیگ ساحلی، مقام سوم را کسب کرد و در لیگ سالنی جزو شش تیم برتر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه‌بر بودن شرکت در مسابقات لیگ کشور، در دوره های گذشته تیم کبدی تالش از لیگ برتر به لیگ دسته یک تنزل کرده بود.

رحیمی ادامه داد: از 12 ورزشکار این رشته 7 نفر عضو اصلی و 5 نفر ذخیره هستند و در سالن رزمی شهدای شهید زمانیان تمرینات و فعالیت خود را انجام می دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز از اختصاص زمین به این رشته در ورزشگاه پوریای ولی خبر داد و گفت: اداره ورزش و وجوانان تالش به اندازه توان خود از این رشته حمایت می کند.

افخم حمدالله پور ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت رده‌های مختلف سنی، آموزش رشته های ورزشی دایر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز