خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری رودبار:

مهمترین کارکرد روز قدس انسجام و وحدت جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۴۸

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری رودبار گفت: مهمترین کارکرد روز قدس انسجام و وحدت جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا از رودبار، علیرضا انصاری در نشست هماهنگی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس یادگار و میراث امام راحل است که با درک شرایط و موقعیت خاص جهان اسلام نامگذاری شده و مهم ترین کارکرد این روز انسجام و وحدت جهان اسلام است. 

انصاری افزود: امام خمینی (ره) با انجام این کار خواست مبارزه با صهیونیسم را فراگیر، همه گیر و جهانی کند و جهان اسلام درباره این معضل بزرگ اتحاد داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اتحاد علیه صهیونیست‌ها اکنون از جهان اسلام فراتر رفته است و ملت‌های دیگر هم هر از چند گاهی علیه جنایتهای اسرائیل راهپیمایی برپا و ابراز انزجار و تنفر می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار با بیان اینکه طبق سنت حسنه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی پرشکوه روز قدس را شاهد هستیم تأکید کرد: راهپیمایی امسال که گروه های تکفیری با اقدامات کور و تروریستی خود بادی به غبغب انداخته اند که از دژ مستحکم امنیتی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده اند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انصاری ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المؤمنین(ع)، خاطر نشان کرد: شمشیری که ابن ملجم از غلاف درآورد و بر فرق مبارک امام علی(ع) آن اسوه عدالت فرو آورد متأسفانه هنوز غلاف نشده است و با قساوت و جهالت در جهان اسلام خون می ریزد و رعب و وحشت به پا می کند. 

وی بیان کرد: از آنجائیکه افکار را فقط با سرکوب نمی شود سرکوب کرد و از بین برد، وظیفه همه روشنگران و معلمان جهان اسلام را بسیار خطیر دانست و گفت: یکبار دیگر باید خیبرها گشود که این خیبر، خیبر باورها و اعتقادهاست تا لکه ننگ را از دامن اسلام پاک کنیم.

وی همچنین با تسلیت شهادت مقتدای احرار و آزادگان جهان امام علی(ع) گفت: اگر بخواهیم در جهان مشوش و پر از گرد و غبار امروز معیار حق طلبی را پیدا کنیم بهترین آن رفتار و سلوک امام علی(ع) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز