خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش:

قدس در نگاه مذهب و اسلام به‌عنوان قبله اول مسلمین جهان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۲۴

یونس محمودی گفت: قدس در نگاه مذهب و اسلام بعنوان قبله اول مسلمین جهان است .

به گزارش ایلنا از املش، جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس در فرمانداری املش باحضور امام جمعه ، مدیران و بریاست فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات مبیرزاحبیب ا... املشی تشکیل شد.

یونس محمودی در آغاز پس از تقدیر و تشکر از امام جمعه و مدیران حاضر در جلسه به تشریح زوایای پیدا و پنهان مسئله غامض و پیچیده قدس و مسجدالاقصی شریف پرداخت و گفت: اهمیت قدس شریف برای مسلمانان جهان بواسطه اینست که اولین قبله مسلمین جهان بود تا یهودیان  نبی مکرم اسلام را استهزاء و تمسخر میکردند از شما مسلمین خود قبله واحد ندارید و بسمت قبله ما نماز میگذارید ؟! و این بزرگوار از این مسئله ناراحت بودند که خداوند به پیامبر مکرم وحی نمود که ای رسول ما روی به مسجدالحرام کن که زین پس قبله شما مسلمین اینست.

محمودی پس از تشریح این مسئله بسیار مهم تاریخی به زوایای دیگر موضوع قدس پرداخت و یادآور شد : قدس در واقع مدفن جمع کثیری از پیامبران بزرگ و انبیاء کرام است که قرآن میفرماید پیرامونش را مبارک گردانیدیم.

محمودی گفت: همانطوریکه در قرآن کریم بارها بدان اشاره کرده است یهودیان همواره برعلیه ادیان و پیامبران الهی بودند و همواره در در استهزاء و تحقیر دیگر اقوام و ملل همت گماشته اند و خود را قوم و نژاد برتر روی کره زمین میدانستند و دائما" در حال فساد و خونریزی بوده و هستند.لذا بارها قرآن کریم به آن اشاره کرده و خبر داده که دوبار شما را نابود کردیم باز به عرصه آوردیم باز برای بار سوم شما را تمکین و قدرت میدهیم تا آزمایش تان کنیم که شماه( یهودیان) برای بار سوم نیز به فساد و خونریزی روی خواهید آورد و ما شما را هلاک میکنیم.

در ادامه وی به نقش صهیونیسم بین الملل اشاره و گفت : آنها از نظر ما نه کشور هستند نه یک دولت مستقل و در هیچیک از ابعاد سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و.... برحق نیستند ولی همواره میکوشند خود را در جهان و خصوصا" منطقه حساس خاورمیانه بعنوان لیدر و رهبر نشان دهند که متأسفانه برخی از عمال کشورهای سفاک و خونریز منطقه که دست شان تا مرفق به خون کودکان و زنان و مردم بیگناه  کشورهای یمن ، بحرین ، سوریه و عراق آلوده است هم پیمان میشوند و عرض اندام میکنند.

وی در ادامه به نقش و جایگاه عملکرد مدیران در جهت برپایی یک راهپیمایی خوب و در خور شأن این روز مقدس پرداخت و افزود : همه ما مدیران باید نهایت تلاس و کوشش خود را بنمائیم تا این راهپیمایی چه به لحاظ کمی و کیفی از سنوات گذشته بهتر و بارزتر باشد.

محمودی در پایان با اشاره بر آغاز مراسم و پایان آن گفت : طبق سنوات گذشته مراسم از ساعت 30/11 صبح روز جمعه دوم تیرماه 96 از میدان شهرداری آغاز و تا مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) شهرستان به پایان میرسد که مردم روزه دار در انتهای مراسم به نماز جمعه آخر ماه مبارک رمضان هم خواهند رسید.

قدس در نگاه مذهب و اسلام به‌عنوان قبله اول مسلمین جهان است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز