خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی" با مفاهیم سبک زندگی در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۰۵۱

نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی (راه زندگی بهشتی)" با مفاهیم سبک زندگی از سری برنامه های جشن رمضان ٩٦ از ٢٠ خرداد تا دوم تیر ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن پور ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه به همت مرکز ترویج حیات طیبه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع ، امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و سایر دستگاههای فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، اداره اوقاف و امور خیریه و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شده است.

در این نمایشگاه که  از مجموعه برنامه های جشن رمضان ٩٦ با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی -  اسلامی بر پا شده است ١٥٠ تابلو عکس و عکس نوشته با موضوع خانواده و سبک زندگی در ابعاد  ٥٠ در ٧٠ و ١٠٠ در ٧٠ در معرض دید عمومی قرار گرفته است.

اجرای برنامه های متنوع و سرگرم کننده برای کودکان ، ارائه نرم افزارهای بازی های مناسب هفت سال اول زندگی ، رصد نمایی کتاب های منتشر شده در حوزه خانواده و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف مذهبی و اجتماعی با حضور روحانیان مستقر در غرفه ها از دیگر برنامه های متنوع و موثری است که تلاش کرده  با اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرار کند.

نمایشگاه محیطی " رز بهشتی ( راه زندگی بهشتی ) " با مفاهیم سبک زندگی از شنبه ٢٠ خرداد تا روز جمعه ٢ تیر ماه ٩٦ در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز