خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد گیلان انجام شد؛

برگزاری جلسه هماهنگی مصاحبه آزمون دکتری تخصصی 96 در دانشگاه آزاد گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۷۴

جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از  رشت، جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مدیران گروه‌های آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت روزه داران و با تسلیت ایام لیالی قدر و ایام شهادت مولی متقیان ( ع) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و شب‌های قدر چشمه‌های جوشان خیرات و برکات الهی است که باید افراد از این فرصت برای کسب فیوضات الهی تلاش‌کنند. بی‌تردید لیالی قدر بهترین زمان برای توبه از گناهان و اعمال دنیایی و زدودن زنگار از دل به‌ منظور آمادگی برای وصال یار است و کسی که این شب را از دست بدهد به معنای واقعی زیانکار است.

وی با بیان برگزاری مصاحبه رشته های دکتری تخصصی در استانها ، گفت: در پذیرش دکتری این دانشگاه 50 درصد نمره بهآزمون کتبی و 50 درصد به مصاحبه اختصاص داده شده است که از این 50 درصد، 30 درصد متعلق به مستندات و 20 درصدمربوط به مصاحبه علمی است.

امیرتیموری با اشاره به واحدهایی که مصاحبه دکتری در استان گیلان را انجام می دهند، گفت: در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مصوب شد واحد های دانشگاهی لاهیجان، بندرانزلی و آستارا با واحد رشت مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد:  در این جلسه علاوه برانتخاب مدیران گروه‌های مختلف برگزار کننده مصاحبه نیز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد که بر این اساس باید برای هر رشته گرایش یک مدیر گروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و ترجیحا با مرتبه علمی دانشیار به بالا تعیین شود.

امیرتیموری همچنین افزود: از آنجا که ممکن است داوطلبی در بیش از یک استان مصاحبه داشته باشد، برای رفاه حال داوطلبان مقرر شده که با ارائه گواهی مصاحبه در استان دیگر، داوطلب بتواند در روزهای بعد از زمان مصاحبه تعیین شده حاضر شده و مصاحبه او انجام شود.

وی با تاکید بر رعایت عدل و انصاف در مصاحبه ها خاطر نشان کرد: باید در انتخاب تیم مصاحبه شونده نهایت دقت و حساسیت وجود داشته باشد تا علاوه برنظم حاکم بر اماکن مصاحبه، حضور به موقع اعضای تیم مصاحبه مورد توجه قرار گیرد تا خللی درکار نباشد.

امیرتیموری اطلاع رسانی دقیق زمان برگزاری مصاحبه را مهم دانست و بیان داشت: مسئولین اجرایی واحد های دانشگاهی باید در اطلاع رسانی به موقع و صحیح به داوطلبان توجه کنند تا داوطلبان از زمان حضور خود در محل های مصاحبه در زمان مشخص شده، اطلاع یابند .

در ادامه شهاب شریعتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن خیرمقدم به حاضرین شرکت کننده در این جلسه، گزارش مبسوطی از روند فعالیت و اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.

در پایان هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

برگزاری جلسه هماهنگی مصاحبه آزمون دکتری تخصصی 96 در دانشگاه آزاد گیلان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز