خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون صندوق کارآفرینی کشور صورت گرفت؛

بازدید از روستای نمونه سوارکاری محمدآباد رشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۰۲

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور در سفر به استان گیلان از روستای نمونه سوارکاری محمدآباد بخش پیربازار شهرستان رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ، سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور در سفر به استان گیلان از روستای نمونه سوارکاری محمدآباد بخش پیربازار شهرستان رشت و همچنین شهرک گلخانه ای روستای کیشستان شهرستان صومعه سرا بازدید کردند . 

در بازدید از روستای نمونه سوارکاری، شیخ الاسلامی مدیرصندوق استان، مومنی رئیس‌صندوق شهرستان رشت، شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان و رئیس هیات سوارکاری استان ، پور یحیی ویشکایی بخشدار مرکزی رشت ، سایر مسئولان‌شهرستانی و جمعی از کارشناسان صندوق و مردم روستا ، معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی را همراهی کردند .

وی ابتدا از بخش‌های مختلف باشگاه سوارکاری زمانی از جمله مانژ سوارکاری ، اسطبل و انواع اسب‌های موجود در این مجموعه شامل : اسبچه خزری (اسب کاسپین) ، اسبهای اصیل کرد و... از نزدیک دیدن کرد .

سپس از قروق 361 هکتاری روستای محمدآباد که حدود 500 اسب محلی و اصیل ایرانی در آن بودند ، بازدید شد.

در ادامه نیز از پیست سوارکاری کاسپین در بخش پیربازار شهرستان رشت ، که تنها پیست اسب سواری موجود در این شهرستان می باشد ، بازدید بعمل آمد .

در پایان معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی به همراه مدیر صندوق استان از چند سوله شهرک گلخانه‌ای روستای کیشستان شهرستان صومعه سرا دیدن و از نزدیک با یکی از پرورش دهندگان گل و گیاه به گفتگو پرداختند و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز