خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

روز قدس سنبل اتحاد و انسجام جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۸۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه‌صنعتگران و فعالان بخش تولید و تجارت برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه صنعتگران و فعالان بخش تولید و تجارت جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.
علی منتظری گفت: فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هرساله یادآور شناخت عمیق و آینده نگری شگرف و بصیرت بی نظیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای مقابله با سلطه طلبی صهیونیسم بین الملل و جلوگیری از فراموشی آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی است.
برهمین اساس وی افزود: روز قدس به فرموده امام عظیم الشان ما، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود. بی تردید معطوف شدن توجهات ملتهای مسلمان و آزاده جهان به موضوع محوری و اصلی جهان اسلام یعنی آزادسازی فلسطین از دست غاصبان این سرزمین مقدس و حضور در صحنه های حمایت از این آرمان بحق، از اساسی ترین الزامات رهایی ملت مظلوم فلسطین است.
منتظری افرود: بار دیگر همچون گذشته مسلمانان جهان دست در دست یکدیگر در روز جمعه به نشانه حمایت از حقانیت ملت مظلوم فسلطین در روزجهانی قدس، اقتدار و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی همچنین گفت: در همین راستا کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کنار  همه فعالان بخش تولید و تجارت، اصناف و تمامی آحاد مردم ولایت مدار و شجاع استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل (ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری یکبار دیگر صلابت، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از مظلومان و قدس شریف در برابر دیدگان جهانیان اثبات خواهند نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز