خبرگزاری کار ایران

با انتشار اطلاعیّه‎ای صورت گرفت؛

دعوت فرماندار، امام‌جمعه و نماینده لاهیجان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۷۰

فرماندار لاهیجان، امام جمعه شهرستان و نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار لاهیجان، امام جمعه شهرستان و نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با انتشار اطلاعیه ای دعوت کردند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

روز قدس فرصت بی بدیلی است فراروی مسلمانان تا خروش یکپارچه خویش را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن به رخ بکشند و آرمان مقدس فلسطین را که نماد ظلم ستیزی و عدالت طلبی است زنده نگه دارند.

ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای‌(مد ظله) غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست‌ها در این سرزمین را مبنای مهندسی‌معیوب خاور میانه و ریشه مشکلات دهه‌های اخیر ملت‌های این منطقه می‌دانیم که اگر این توطئه نبود، این‌جنگ‌ها، اختلافات و دخالت‌های سلطه گران و زورگویان نیز به وجود نمی آمد. و دیر نیست زمانی که شاهد درخشش ستاره و طلوع صبح امید در سرزمین فلسطین و محو و نابودی زائده دروغین و جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا باشیم.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم عزیز از همه اقشار مختلف دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همنوا شوند و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر رقم زنند.

سیّد محمّد احمدی

فرماندار شهرستان لاهیجان

حجّت الاسلام‌والمسلمین عبدّالله زاده

امام جمعه شهرستان لاهیجان

ذبیح الله نیکفر

نماینده مجلس شورای اسلامی

شایان ذکر است که حرکت راهپیمایی طبق سال‌های گذشته راس ساعت ۱۱ روز جمعه 2 تیرماه است و مسیر راهپیمایی از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان شهدا و در نهایت در کنار مسجد جامع لاهیجان برای استماع سخنرانی و قرائت قطعنامه گردهم خواهیم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز