خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

اهمیت‌حضور در راهپیمایی روز قدس امسال بیش از سال‌های گذشته است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۸۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان شرایط کنونی جامعه جهانی و خصوصا کشورهای اسلامی راهپیمایی روز قدس را نسبت به سال‌های گذشته با اهمیت‌تر دانست و بر حضور گسترده مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دارای اهمیتی بسیار زیاد و فوق العاده است.

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: در جامعه ما نیز بحث دشمن و دشمن شناسی اهمیت زیای دارد بر همین اساس حضرت امام (ره) جمعه آخرماه رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند تا مسلمان‌ها دشمن اصلی خود را بشناسند تا بر او مقابله کنند.

وی در ادامه بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس اهمیت‌بسیار زیادی داردمخصوصا در شرایطی که امروز آمریکایی‌ها در کشورهای اسلامی در حال جنگ و توطئه و خونریزی هستند و کشتار مسلمان‌ها و اشغال کشورهای اسلامی در دستور کار آن‌ها قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن محکوم نمودن جنایات آل سعود در یمن بیان داشت: آل سعود خود را مسلمان می‌دانند در حالی که از اسلام بویی نبرده‌اند و محصول تفکرات آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: اینان در حال مسلمان‌کشی هستند خصوصا کشورهایی را که بیدار شده‌اند و انقلاب نموده‌اند و در مقابل زورگویی ایستاده‌اند را مورد تجاوز و خونریزی قرار می‌دهند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی،گیلان همیشه سرافراز برای حضور پرشور در راهپیمایی سراسری روزجهانی‌قدس دعوت می‌کنیم؛ باشد که باردیگر با فریادهای"مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسراییل"که از حنجره آحاد این ملت غیور بر می‌آید، خواب را بر چشمان مستکبرین عالم حرام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز