خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان‌صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

بیش از 500 طرح صنعتی در گیلان در دست احداث است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۳۷۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: بیش از 577 طرح صنعتی در استان در دست احداث و یا دارای طرح توسعه هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری از آغاز ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری خبر داد و بیان کرد: ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و مستند و طرح‌های صنعتی نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان تصریح‌کرد: فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید در گیلان، همزمان با سراسر کشور از روز گذشته درسامانه بهین یاب راه اندازی شده و قابل پذیرش است.

وی به تشریح دامنه شمول تسهیلات رونق تولید پرداخت و ادامه داد: کلیه واحدهایی که بر اساس قانون و مقررات وضع شده شرایط لازم برای دریافت تسهیلات رونق تولید را دارند، می توانند با ورود به سامانه بهین یاب، بخش تامین مالی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، درخواست خود را ارسال کنند.

منتظری با بیان اینکه واحدهای صنعتی و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت پرداخت تسهیلات رونق تولید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه درگردش مورد نیاز خود هستند، افزود: اکنون با بررسی‌ها و پایش‌های انجام شده می‌توان گفت در استان بیش از 577 طرح صنعتی در دست احداث و یا دارای طرح توسعه هستند که فعال سازی آنان نقش مهمی در توسعه صنعتی استان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های اقتصادی کشور و استان، جذب کامل منابع اختصاص یافته جهت جهش صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان، رویکرد سازمانی ما در ارائه تسهیلات رونق تولید  به صورت هدفمند است.

منتظری اظهار کرد: این تسهیلات بر اساس نیاز واقعی و کارشناسی پس از تائید کارگروه  استانی با نرخ سود مورد عمل شورای پول و اعتبار پس از ثبت نام و ورود اطلاعات متقاضیان، قابل پرداخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز