خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

پوشش 44 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۵۳

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امدادرسانی و اطفای آتش در ۴۴ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه دادند.

به گزارش ایلنا از رشت،شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۱۰۶۱ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۴ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات‌ها با ۸۵ مرتبه خروج خودروهای اطفایی جهت‌پوشش ۲ مورد حریق منزل مسکونی، ۲ مورد حریق تجاری، ۱۹ مورد حریق علفزار و ضایعات، یک مورد تصادف خودرو، ۳ مورد رهاسازی حیوانات محبوس شده، ۷ مورد قفل درب منزل مسکونی ، پارکینگ و آسانسور، ۲ مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد استقرار خودرویی و ۷ مورد خدمات ایمنی بوده است.

شهرام مومنی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گرم شدن هوا و پیشگیری از بروز آلودگی و همچنین سرایت آتش به منازل مسکونی نسبت به هرس کردن به موقع علفزارها در نزدیکی منازل مسکونی بخصوص دیوارهای عایق شده اقدام کرده و به شدت از آتش زدن علفزارها، کاه و کلش جلوگیری نمایند تا شاهد خسارات ناشی از اینگونه آتش سوزی ها نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز