خبرگزاری کار ایران

مصرف بیش از 21 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات عید فطر

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۴۹

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: در تعطیلات عید فطرامسال از تاریخ ( 96/4/5) تا (96/4/9) 21 میلیون و 614 هزار لیتربنزین ( معمولی و سوپر ) در استان گیلان مصرف شده است.

به گزاش ایلنا از  رشت،  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: بیشترین حجم مصرف بنزین در تعطیلات عیدفطر امسال  روز چهار شنبه ( 96/4/7) چهار میلیون و 949 هزار لیتر و  کمترین آن روز دوشنبه (96/4/5) سه میلیون و 355 هزار لیتر ثبت شده است .
وی تصریح کرد: به دلیل موقعیت استراتژیک انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت و امکان دسترسی مناطق همجوار به این انبار در این مدت همچنین 13 میلیون و 641 هزار لیتر بنزین به شهرستانهای ( چالوس ، تنکابن ، رامسر ، اردبیل ، خلخال و زنجان ) ارسال شده است . 
 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اذعان داشت:بیشترین میزان ارسال فرآورده به مناطق همجوار روز چهارشنبه هفتم تیرماه به مقدار هفت میلیون و 172 هزار لیتر و کمترین آن روز پنجشنبه هشتم تیر ماه  به مقداردو میلیون و669 هزار لیتر است . 
وی خاطرنشان کرد: مجموع بنزین توزیع شده سوپر و معمولی دردو روز ایام تعطیلات رسمی عیدفطر ( 5 و 96/4/6) در گیلان و شهرستانهای همجوار 12 میلیون و 509 هزار لیتر و مصرف در این ایام نسبت به تعطیلات رسمی عیدفطر سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز