خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز پژوهش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد

انتشار کتابچه الکترونیکی توسعه و آینده نگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۵۶

مدیر مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از انتشار کتابچه الکترونیکی برنامه ها و عناوین دوره های آموزشی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در سال 1396 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان این خبر افزود: در راستای معرفی برنامه های آموزشی کوتاه مدت این مرکز در سال1396، برنامه ای تدوین و به صورت الکترونیکی منتشر و به کلیه دستگاهای اجرایی استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها ارسال گردید.

کییما تنهایی ادامه داد: برنامه آموزشی فوق دارای قابلیتهایی از قبیل: مشاهده سرفصل دروس،مشاهده دستورالعملهای مورد نیاز، امکان ثبت نام دوره ها به صورت مستقیم، امکان دسترسی به سایتهای مورد نیاز ،قابلیت جاپ صفحات و ... می باشد .

 وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها بر اساس آخرین بخشنامه ها و دستورالعملهای موجود در نظام آموزش تنظیم شده و کلیه کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی می توانند با مراجعه به سامانه آموزش این سازمان به نشانی er2.gilan.ir  نسبت به انتخاب و ثبت نام دوره های مورد نظر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز