خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تقدیر و معارفه؛

حصاری سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۸۲

مراسم تقدیر و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تقدیر و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه با حضور شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولان و کارکنان معاونت غذا و دارو در محل سالن اجلاس این معاونت برگزار شد.

شاهرخ یوسف زاده چابک در ابتدای این مراسم با اشاره به تدوین نقشه راهبردی دانشگاه، مدیریت زنجیره تامین، نوسازی و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات را از جمله مباحث ظرفیت های این نقشه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای سلامت جامعه رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، افزود: در این خصوص، مدیریت منابع مالی و مدیریت زنجیره تامین حایز اهمیت است.

یوسف زاده با تاکید بر این که 76 درصد علت مرگ و میر، ناشی از بیماری های غیرواگیر است، دو مقوله تغییر سبک زندگی و عدم فعالیت های فیزیکی افراد را در این خصوص دخیل دانست. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه بحث دارو، تجهیزات و غذا را بحث روز و از مباحث اصلی برنامه ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواند و تشکیل اداره شورای خرید تجهیزات در این حوزه را لازم دانست و یادآور شد: این شورا با نظارت مستقیم دانشگاه فعالیت می کند.

وی در ادامه با تاکید بر این که نگاه امروز دانشگاه با گذشته (سنتی) کاملا متفاوت خواهد بود، تاسیس دانشکده داروسازی را فرصتی مهم برای این دانشگاه خواند و تصریح کرد: از این رو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نگاه علمی به مباحث می پردازد .

سپس دکتر جمشید محمدی سرپرست (قدیم) معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه، از تلاش همه کارکنان حوزه معاونت غذا و دارو تشکر کرد و خدمت در این حوزه را در شرایط خاص، افزودن تجربیاتی  به تجربیات گذشته خود عنوان کرد.

 زهرا حصاری سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه در ادامه این مراسم فعالیت های این معاونت را در زمینه های غذا، داور و مواد مخدر بسیار گسترده خواند و نقش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در حیطه سلامت افراد جامعه مهم دانست.

وی در پایان با اشاره به اهداف نقشه راهبردی این دانشگاه، ارتقای سلامت جامعه، پیشرو بودن  در بین دانشگاه های نسل سوم، تلاش بیش از پیش کارکنان و حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را خواستار شد.

در خاتمه اهدای لوح سپاس و حکم انتصاب از سوی شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  به سرپرست ( قدیم و جدید) معاونت  غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پایان بخش مراسم بود.

حصاری سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز