خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

نهادینه‌سازی فرهنگ‌حجاب و عفاف بسترسلامت جامعه و تحکیم بنیان خانواده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بستر سلامت جامعه و تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش ایلنا از رشت، با توجه به قرار گرفتن در هفته عفاف و حجاب و به‌ منظور برنامه‌ریزی مدون و مناسب در اجرای امور فرهنگی،جلسه شورای فرهنگی شرکت شهرک‌های‌صنعتی گیلان با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در راستای توسعه مناسبت‌های فرهنگی و سامان بخشیدن به افزایش روحیه شاد و پرنشاط در کارکنان کمک می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: این جلسه در راستای اتخاذ سیاست‌های کلان فرهنگی و به‌ منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت و توان بالقوه موجود، با ضرورت فراگیر کردن برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، هفته حجاب و عفاف را فرصتی برای تعمیق و ترویج این فرهنگ غنی دانست و افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بستر سلامت جامعه و تحکیم بنیان خانواده است.

برگزاری مراسمی به همین منظور تقدیر از همکاران خانم، حضور در نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی، سفر زیارتی و برگزاری مسابقه در حوزه عفاف و حجاب از جمله مهم‌ترین مصوبات شورای فرهنگی در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز