خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان :

نباید نگاه ها به امور جزیره ای باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۲۷

فرماندار لاهیجان در همایش آموزشی-توجیهی منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لاهیجان مطرح کرد: نباید نگاه ها به امور جزیره ای باشد.

به گزارش ایلنا ، سید محمد احمدی در همایش آموزشی، توجیهی منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لاهیجان، ضمن تبریک به منتخبان حاضر در این همایش اظهار داشت:شاید به ظاهر تصور شود  عضویت در شورای روستا خیلی مسئولیت مهمی نمی تواند باشد، اما اینطور نیست و در بسیاری از جهات با توجه به نگرش دولت و سیاست های حمایتی در بخش روستایی این جایگاه از ارزش و مسئولیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تاکید کرد: انتخابات با تمامی فراز و نشیب هایش تمام شد،برخی تلاش کردند و رای نیاوردند و برخی دیگر نیز تلاش کردند و رای آوردند و از مدتی دیگر خدمت و فعالیت خود را در این مسئولیت آغاز خواهند کرد.

احمدی اضافه کرد: همه باید به یک دیگر کمک کنیم و هنر ما در کمک کردن است، اگر رای نیاوردیم نیز با وفاق و همدلی و دادن مشورت به فکر توسعه شهر و روستای خود باشیم، باید در همه امور قانون را مد نظر داشته باشیم و مسیر رشد و توسعه را با کمک یک دیگر طی کنیم.

وی با بیان اینکه همه اظهار نظر ها و فعالیت ها بر اساس قانون باید انجام شود، گفت: قانون برای شورا ها و انتخاب دهیار و ... مصداق ها و عناوینی را تبیین و مطرح کرده است که همه عزیزان در شوراهای روستا می بایست آن را رعایت کنند و به آن ها عمل کنند.

فرماندار لاهیجان افزود: همه باید حوزه اختیارات خود را بدانند و از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت و موفقیت استفاده کنند، در بسیاری از موارد دلیل عدم موفقیت این است که از ظرفیت های موجود به درستی استفاده نمی شود.

احمدی تصریح کرد: شفافیت یکی از اصول و نکاتی است که می بایست مورد توجه ما باشد، باید در تمامی امورات به خصوص مسائل مالی شفاف عمل کنیم، با برنامه هایی که برای شورا ها تبیین کرده ایم تمامی تلاش ما نیز این است که کمترین ابهام نیز در مسائل مالی و ... وجود نداشته باشد.

وی افزود: همه ما اعتقاد داریم که با شفافیت در امور می توانیم خدمت رسانی بهتری را به مردم داشته باشیم، باید تمامی نکاتی که برای مردم ابهام آور است را بگوییم، نباید هیچ چیز را برای مردم در خلا نگه داریم و باید همه نکات را بیان کنیم.

احمدی تاکید کرد: رعایت سلسله مراتب ، نظم، انسجام و استفاده از ظرفیت و تعامل صحیح نیز از دیگر نکاتی است که برای دست یابی به موفقیت باید به آن ها توجه شود، همانطور که پیشتر گفتیم نباید نگاه ها به امور جزیره ای باشد.

نباید نگاه ها به امور جزیره ای باشدنباید نگاه ها به امور جزیره ای باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز