خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های شطرنج جام ستارگان - منطقه آزاد انزلی؛

تیم منتخب جهان 4 بر 3 منتخب ایران را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۰۶۸

در پنجمین روز از رقابت‌های شطرنج جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی تیم منتخب جهان 4 بر 3 منتخب ایران را شکست داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در این دور از رقابت‌ها ، لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا موفق شد در برابر سید خلیل موسوی استاد بین‌المللی شطرنج کشورمان پیروز شود و بادور جوباوا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان در مصاف با محمد امین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران و همچنین و لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند با امیر رضا پور رمضانعلی از تیم ستارگان ایران به نتیجه تساوی رسیدند.

همچنین دیدار آلکسی شیروف شطرنج باز قهار کشور لتونی با علیرضا فیروز جا استاد بین‌المللی شطرنج کشورمان به تساوی انجامید و التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج از کشور آذربایجان در مصاف با پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران با نتیجه تساوی متوقف شد.

رقابت ایوان سوکولف هلندی با پویا ایدنی شطرنج باز قهار کشورمان و همچنین احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان با ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین نیز به نتیجه تساوی رسید و ستارگان شطرنج جهان با یک پیروزی و شش تساوی و در مجموع با امتیاز 4 بر 3 توانستند ستارگان شطرنج ایران در دور چهارم مسابقات را شکست دهند.

در پنجمین دور از رقابت شطرنج ستارگان نوجوانان کشور نیز در بخش 10 سال هیراد صابری ، سینا رضایی‌پور و ایلیا صالحی‌پور و در بخش زیر 14 سال  آرین برادران تمدن ، پروا بهزاد نظیف و راستین موسی پور در مقام های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز