خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

گذاشتن سرعت گیر در راه ها باید کار شناسی شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۳۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت:گذاشتن سرعت گیر در راه ها باید حتما کار شناسی شود و بدون کارشناسی ،گذاشتن سرعت گیر کار بسیار اشتباهی است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در همایش تخصصی انتظامی ترافیکی دهیاران با پلیس بیان داشت:امروزه در کنار همه پیشرفت ها متاسفانه وقوع حوادث افزایش یافته که نیاز است که  با کمک همه مردم و مسئولین به حل این مشکلات بپردازیم.

وی بیان داشت:به منظور این امر شورای عالی ترافیک کشور و کمیسیون راه های کشور برای حل این مشکلات تشکیل شده است .

نازک کار تصریح کرد:با همه کار هایی که در راستای کم شدن حوادث انجام گرفت باز هم آمار تصادفات بالایی داشتیم اما در چند سال اخیر آمار خوبی نسبت به کاهش تصادفات به دست ما رسید .

این مقام مسئول اذعان داشت:امیدواریم با آموزش دادن فرهنگ ترافیک به فرزندان مان در آینده مشکلات کمتری داشته باشیم.

وی به نقش دهیاران در این زمینه اشاره کرد و گفت:نقش دهیاران در این زمینه کمکی برای پلیس راه و اداره حمل نقل است و در همین راستا کلاس های آموزشی برای دهیاران در نظر گرفته شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه افزود:گذاشتن سرعت گیر در راه ها باید حتما کار شناسی شود و بدون کارشناسی ،گذاشتن سرعت گیر کار بسیار اشتباهی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز