خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

مراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۵۳

مراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوم با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم کلنگ زنی پروژه تفریحی تجاری سیتادیوم با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، سیروس‌شفقی فرماندار رشت، منتظری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان، یدالله صادقی رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استان برگزار شد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این مراسم بیان داشت:خوشحالم که امروز یکی از پروژه هایی کلنگ زده می‌شود که می‌تواند در ابعاد مختلفی به شهر رشت کمک کند.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم که همیشه از حضور سرمایه گذارها استقبال کنیم و این امر نشانگر این است که استان گیلان عزمی جدی در جذب سرمایه گذار دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: این همدلی ها در سطح استان فضایی را فراهم کرده است که گیلان چهار سال متوالی توانست رتبه اول در فضای کسب وکار را بدست آورد.

نجفی افزود: بدون شک یکی از معضلات اصلی استان گیلان اشتغال‌جوانان است که فضایی که در دولت یازدهم ایجاد شده این فضای اشتغال را رو به جلو حرکت داده است.

وی ضمن قدردانی از همه همکارانی که تا کنون برای رفع مشکلات این پروژه تلاش کردند اذعان داشت: پیشرفت کار این پروژه باید بصورت هفتگی گزارش شود و موانع ها در سریع ترین زمان رفع گردد.

این مقام مسئول بیان داشت: اگر پروژه ای از سوی دولت در زمان مشخص افتتاح نشود این بدقولی نیست چرا که گاهی مشکلات و موانعی ایجاد میشود و همه در تلاش هستیم که به هر طریقی این موانع سریعا برطرف شود.

نجفی اظهار داشت: قطعا از سرمایه گذار استقبال خواهیم کرد که این سرمایه گذاری‌ها قدمی برای جذب سرمایه گذاری های بعدی باشد.

علی منتظری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیران استانی بیان داشت: ٢٤ ماه برای اجرایی کردن این پروژه در نظر گرفته شده است و بی‌شک اگر همراهی مسئولان علی الخصوص استاندار گیلان نبود این پروژه آغاز نمی‌شد.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه ها در سطح استان خواهد بود و برای ما بسیار ارزشمند است.

منتظری اذعان داشت: بالغ بر ٣٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه سیتادیوم در نظر گرفته شده است که در فاز اول ٥٠٠ نفر اشتغال زایی و ٢٠٠٠ نفر اشتغال زایی مستقیم برای آن پیش بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت  گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه به تنهایی می‌تواند حرف‌های زیادی برای استان های شمالی و حتی کشور ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه مذکور می‌تواند یکی از پروژه‌هایی باشد که در جذب گردشگر تاثیرات زیادی داشته باشد.

مراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوممراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوممراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوممراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوممراسم کلنگ‌زنی پروژه تفریحی- تجاری سیتادیوم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز