خبرگزاری کار ایران

با هدف تجهیز ناوگان خودرویی صورت گرفت؛

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۱۴

جلسه بررسی روند اجرای پروژه تجهیز ناوگان خودرویی و آتش‌نشانی شهرداری رشت در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در این جلسه که با حضور جمشیدپور سرپرست‌شهرداری رشت، حق‌بین مدیر مالی شهرداری رشت، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌رشت، رمضانی رئیس‌سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت و مدیر و نمایندگان شرکت زیگلر آلمان برگزار شد، ابتدا بابک رمضانی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به نمایندگان شرکت زیگلر آلمان و دیگر حضار، پروژه‌های به ثمر رسیده و در دست اجرا جهت نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری و آتش نشانی رشت را تشریح کرد.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانینشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

وی با بیان اینکه شهرداری رشت، در سال ۹۴ اقدام به خرید خودروهای آتش‌نشانی در راستای اجرای پروژه تجهیز ناوگان خودرویی خود کرده است افزود: این طرح ها با در نظر گرفتن اولویت ها در حال انجام است.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به اینکه در این طرح با توجه به اهمیت آن ابتدا خرید ۶ دستگاه خودروی نیمه سنگین مدنظر قرار گرفت افزود: با انجام تعهدات شرکت آلمانی و پرداخت های صورت گرفته توسط شهرداری، هم اکنون این ۶ دستگاه خودرو در منطقه آزاد انزلی آماده تحویل هستند.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

رمضانی تصریح کرد: در ادامه تجهیز و نوسازی ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت، در سال ۹۵ نیز شاهد اجرای مرحله دوم این پروژه بودیم.

وی به خرید ۲ خودرو دیگر که قادر به انجام عملیات در ارتفاع زیاد هستند در مرحله دوم اشاره کرد و گفت: یک خودروی اطفاء حریق نیز به همراه ۲ خودروی مذکور که همه از برندهای مطرح جهانی هستند، خریداری شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: یکی از خودروهای امداد و نجات در حریق آماده تحویل در منطقه آزاد بندرانزلی است و مراحل طبق قرارداد مکتوب شده مابین شهرداری رشت و شرکت آلمانی در حال اجرا است.

رمضانی گفت: یکی از ۲ خودروی دیگر که در ارتفاع عملیات می کنند نیز با توجه به مشخص شدن نحوه و مراحل پرداخت هزینه خرید هرچه زودتر به ناوگان آتش‌نشانی شهرداری رشت اضافه خواهد شد.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

در ادامه این جلسه مهندس فرامرز جمشیدپور نیز اظهار داشت: امیدوارم حضور نماینده شرکت آلمانی در این جلسه برای هر دو طرف پرسود و بدون ضرر باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای تجهیز ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است افزود: خودروهای فرسوده به تدریج از ناوگان این سازمان خارج می شوند.

سرپرست شهرداری رشت گفت: با تجهیز ناوگان آتش نشانی و خودرویی می توان خدمات مناسب ترین را به شهروندان ارائه داد و این یک مانند یک بازی برد - برد است که کسی در آن متضرر نخواهد بود.

جمشیدپور ادامه داد: شهرداری رشت در حال احداث ایستگاه های جدید آتش‌نشانی است و به زودی در سه منطقه‌ی بلوار خرمشهر، گلسار و مسکن مهر شاهد افتتاح ایستگاه‌های مجهز آتش‌نشانی خواهیم بود.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

وی با اشاره به اینکه با احداث این ایستگاه‌ها تجهیزات جدیدی نیز مورد نیاز است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تجهیزات مورد نیاز که در حال تامین منابع مالی آن هستیم نیز در آینده از شرکت زیگلر خریداری خواهد شد.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: از شرکت طرف قرارداد انتظار داریم، همانگونه که هزینه ها در زمان مشخص شده پرداخت می شود، شرکت نیز هرچه زودتر تجهیزات خریداری شده را به ما تحویل دهد.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

در ادامه این جلسه مدیر شرکت زیگلر آلمان اظهار داشت: باعث افتخار من است که برای بار دوم در خدمت شما خانم ها و آقایان هستم.

وی گفت: نتیجه این دیدارها و قراردادهایی که فی مابین شرکت و شهرداری رشت بسته شد ۶ دستگاه خریداری شده است که در حال حاضر در بندر انزلی آماده تحویل هستند.

وی افزود : زیگلر نام شناخته شده ای در جهان است و همانطور که می بینید فاز ۱ و ۲ دوم پروژه به درستی انجام شده است و البته ما پیشنهاداتی نیز برای اجرای فاز ۳  این طرح نیز داریم که متن آن را برای ارائه آماده کردیم.

وی خطاب به فرامرز جمشید پور اظهار داشت: ما به شما اطمینان می دهیم که تجهیزات و خودروهای خریداری شده شما با بالاترین کیفیت و قابلیت های فراوان با قیمت مناسب به شما تحویل داده شود.

مدیر شرکت زیگلر تاکید کرد : باز هم یکدیگر را خواهیم دید و قاعدتاً در خصوص بحث زمان های تحویل فاز ۲ و ۳ این پروژه بیشتر تبادل نظر می کنیم.

وی از مدیران حاضر در جلسه به جهت انتخاب "زیگلر" و اعتماد به مدیران این شرکت آلمانی در اجرای فاز نخست پروژه نوسازی ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری رشت تشکر کرد.

نشست سرپرست شهرداری‌رشت با مدیر شرکت زیگلر آلمان درباره تجهیزات آتش‌نشانی

مدیر شرکت زیگلر آلمان همچنین از حضار و مدیران شهرداری رشت رسماً دعوت کرد تا هر زمان که صلاح دانستند از کارخانه مذکور و بخش تولید این شرکت بازدید کنند.

وی هدف خود و همکارانش در "زیگلر" را خوشحالی و ایمن بودن آتش‌نشانان عنوان کرد و افزود: آتش‌نشانان کاربران اصلی این تجهیزات هستند و ما به دنبال ایمنی آنها هستیم تا کارشان را به بهترین نحو انجام دهند.

 مدیر این شرکت آلمانی در پایان اظهار داشت: برای شهردار و دیگر مدیران شهرداری رشت آرزوی موفقیت می‌کنم و بهترین آرزوها را برای شهروندان این شهر زیبا دارم و امیدوارم شهر رشت روز به روز موفق‌تر ، بزرگ‌تر و مفخم تر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز