خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام آزمون مهندسان و معماران تجربی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۳۹

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در این استان از امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا ، رضا علی‌نیا اظهار داشت : آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

علی نیا افزود: ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از امروز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها  به آدرس http://inbr.ir/ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۵/۰۹ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مهلت زمانی تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود، لذا به همه داوطلبان عزیز توصیه می‌شود در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد: طبق هماهنگی با دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور در آزمون‌های مذکور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، این آزمون امسال در شهرهای رشت ، لنگرود و بندر انزلی پیش‌بینی شده است که داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز