خبرگزاری کار ایران

نوسان رتبه صندوق کارآفرینی امید گیلان در جایگاه 9 تا 13 کشوری

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۱۲

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گیلان گفت: رتبه و جایگاه صندوق کارآفرینی امید گیلان در جایگاه ۹تا ۱۳کشور در نوسان بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه همواره تلاشمان این است که گام‌های موثری در حوزه اشتغال برداشته شود،اظهارکرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان از زمان تحویل، موفق به جذب حدودا ۸۰ درصد اعتبارات ابلاغی در ابتدای سال شد.

وی با بیان اینکه رتبه و جایگاه صندوق کارآفرینی امید گیلان در جایگاه ۹تا ۱۳کشور در نوسان بوده است،افزود:طی سه سال اخیر،صندوق گیلان ضمن جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات ابلاغی،موفق به جذب دوبرابری این اعتبارات شده است و در سال ۹۵پس از خراسان رضوی،اصفهان سومین استان از نظر حجم پولی و اعتبار جذبی قرار گرفته است.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه این موفقیت نتیجه وجود وحدت و همدلی در استان بوده است،خاطرنشان کرد:اقتصاد مقاومتی چراغ راه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه طرح روستای بدون بیکار ایده و استراتژی صندوق کارآفرینی امید گیلان بود،گفت:در اجرایی شدن این ایده برای نخستین بار در کشور همه دستگاه‌ها و مسئولان همکاری و تعامل داشته‌اند به گونه‌ای که در حال حاضر طرح روستای بدون بیکار در چهار روستای گیلان در حال اجرا است.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه پرورش هزار ماهی گرم‌آبی و سردآبی به عنوان مشاغل خانگی،اجرای طرح روستای بدون بیکار،راه‌اندازی صندوق‌های خرد محلی جزء برنامه‌های اولویت‌دار این صندوق است،تصریح کرد:همه دستگاه‌ها باید در وصول مطالبات صندوق کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز