خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ساخت 17 مدرسه توسط بنیاد برکت در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۸۴۷

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از سال 89 تاکنون 17 مدرسه با ظرفیت87 کلاس درس توسط بنیاد برکت به آموزش و پرورش استان گیلان تحویل شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی با اعلام این خبر که مدارس یاد شده در شهرهای آستارا، ماسال، املش، اطاقور، صومعه سرا، لنگرود، شفت، رضوانشهر و چابکسر ساخته شده، خاطرنشان کرد: برای ساخت این واحدهای آموزشی 6 میلیارد و 705 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف بنیاد برکت ساخت مدرسه در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: در سال 96 ، عملیات اجرایی ساخت سه مدرسه در تالش و یک مدرسه در رضوانشهر آغاز شده که برای ساخت آن سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فلسفه‌ وجودی بنیاد برکت، کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران، و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مدرسه‌سازی یکی از ماندگارترین فعالیت‌های بنیاد برکت است که در راستای منویات مقام معظم رهبری در ساخت یک‌هزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور انجام می‌شود. 

از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون،  800  مدرسه با 4 هزار و 400 کلاس درس  به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و 500 روستای محروم کشور زیر پوشش مدارس برکت قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز