خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبرداد:

اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب روستاهای مجاور تالاب انزلی در شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۹۱

فرماندار رشت از اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب روستاهای مجاور تالاب انزلی در شهرستان رشت به منظور احیای این تالاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در جریان بازدید از پروژه های بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: طرح احیای تالاب و ساماندهی فاضلاب های خانگی در روستای مبارک آباد رشت که نخستین روستای استان در اجرای این طرح است به عنوان پایلوت شبکه گذاری گردیده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه پروژه ساماندهی فاضلاب روستاهای مجاور تالاب در شهرستان رشت اجرا می شود خاطرنشان کرد: سعی میکنیم با همکاری آب و فاضلاب روستایی گیلان سرعت بیشتری به این طرح ببخشیم.

شفقی گفت : هدف از ساماندهی روستاهای مجاور تالاب انزلی احیای این تالاب است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده است بیان کرد:بیش از یک میلیارد از اعتبارات این پروژه از سوی بخش دولتی و 560 میلیون تومان از سوی گروه جایکا ژاپن تامین می‌شود که تا کنون 2 هزار و 500 متر لوله گذاری در روستای مبارک آباد رشت انجام شده است. 

شفقی افزود: این پروژه در هفته دولت به بهر برداری خواهد رسید و 160 خانوار از نعمت ساماندهی فاضلاب بهره مند خواهند شد .

در ادامه این بازدید فرماندار رشت به همراه هیئت همراه خود از اجرای آسفالت 3 هزار و 500 متر مربعی محله پایین کویخ ،تعریض 5 کیلومتر آسفالت روستای طش ،مرکز بهداشت روستای بیجارپس و از نخستین مجتمع تولید قارچ مکانیزه شمال کشور دیدن کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز