خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۷۰

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ثبت نام متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی در استان گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: با تکمیل و راه اندازی سامانه کانون های تبلیغاتی، توسط معاونت مطبوعاتی وزارتخانه و مرتفع شدن موانع پیشین، متقاضیان می توانند از اول شهریور ٩٦ با مراجعه به این سامانه، به نشانی اینترنتی www.e-tablighat.ir نسبت به ثبت نام و پیگیری تمامی مراحل صدور و تمدید پروانه بصورت الکترونیک، اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه از این پس هرگونه اقدام در حوزه ی کانون های آگهی و تبلیغاتی، تنها از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد، یاد آور شد: تمامی کانون های آگهی و تبلیغاتی در استان و سراسر کشور، می بایست از این تاریخ با ثبت نام در این سامانه نسبت به ارایه تقاضا و پیگیری امور مربوطه، اقدام نمایند.

ابراهیمیان افزود: آن دسته از متقاضیان، که پیش از این برای اخذ پروانه اقدام و در آزمون استانی پذیرفته شده اند، پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه، نیاز به شرکت در آزمون اینترنتی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به صدور پروانه ایشان، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز