خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری گیلان تاکید کرد:

هیچ توسعه‌ای بدون کمک رسانه‌ها محقق نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۷۰

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان گفت: هیچ توسعه‌ای محقق نمی‌شود مگر اینکه رسانه‌ها کمک مسئولان باشند.

به گزارش ایلنا از رودبار، یوسف گلشن، مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودبار که توسط فرمانداری این شهرستان برگزارشد، ضمن‌تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: شغل خبرنگاری در عین سختی و مشق‌ هایی که دارد، سرشار از خاطرات خوش و تجربیات ماندگار است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه شغل خبرنگاری سبب کسب تجربیات فراوان می‌شود، افزود: در شهرستان رودبار خوشبختانه مسئولان تعامل خوبی با اصحاب رسانه دارند.

گلشن اذعان داشت: همواره یکی از دغدغه‌های مردم رودبار، این بوده که نگاه مسئولان استانی به جنوب استان تقویت شود که خوشبختانه طی چهار سال گذشته این امر محقق شد.

وی افزود: استاندار گیلان همواره در جلسات مختلف نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به نخستین روستای نمونه بدون بیکار که در شهرستان رودبار قرار دارد، خاطرنشان کرد: بخش عمده معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، سیاحتی، اجتماعی و سیاسی شهرستان رودبار به ویژه شناساندن روستای بدون بیکار اسطلخ جان با کمک اصحاب رسانه محقق شده است.

گلشن با تاکید بر اینکه هیچ توسعه‌ای محقق نمی‌شود مگر اینکه رسانه‌ها کمک مسئولین باشند، گفت: امسال با دستور  استاندار گیلان از ۶۵۰ خبرنگار تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از خبرنگاران استان با همکاری استانداری، اداره کل ارشاد، خانه مطبوعات برگزار می‌شود، افزود: از تعداد مذکور بیش از ۵۰۰ خبرنگار از مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که توسط مدیران آنها معرفی شدند و نزدیک به ۱۳۰ خبرنگار هم مربوط به صداوسیمای استانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز