خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

باید از ظرفیت هنر نمایش در تحولات اجتماعی استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۸۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: باید از هنر نمایش در تحولات اجتماعی به نحو شایسته ای استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه تماشای نمایش گل‌های شمعدانی در سینما دریای آستارا افزود: امروز با رشد تکنولوژی‌های ارتباطی و تنوع در هنرهای تصویر و نمایش، هنوز هنر نمایشی از جایگاه خاصی در نزد مردم برخوردار است.
 
وی ادامه داد: تلاش کنیم تا با حفظ سرمایه‌های اجتماعی تولید شده در حوزه هنر نمایش از این فرصت برای القای آموزه های اجتماعی بیشتر و بهتر استفاده کنیم.
 
وی اظهار داشت: هنر نمایش در آستارا دارای ریشه است و از قدمت برخوردار است و هنرمندان صاحب نامی در این شهرستان حضور دارند که از سرمایه‌های کشور و استان محسوب می شوند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بسترهای حمایتی لازم از هنرمندان و هنر نمایش در شهرستان فراهم شود و مردم با هنر نمایش میانه بیشتری داشته باشند.
 
فرماندار آستارا همچنین خواستار دقت لازم در متن، اجرا و کارگردانی نمایش ها برای تولید مفاهیم و ارزش های اجتماعی به مخاطبین شد.
 
نمایش گل های شمعدانی کاری از گروه نمایشی طلوع به کارگردانی مصطفی صالحی و نویسندگی محمد یعقوبی با بازیگری سعید سعیدی، الناز سیف الهیان، آیناز موسوی، نازنین پوربهرام، علیرضا پیرزاده و دنیا  زرجو برای شرکت در جشنواره استانی آماده می شود.

فرماندار آستارا همچنین با حضور در جنگ شادی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی آستارا در بلوار سفیر امید به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی خبرنگار فعال در این شهرستان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز