خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

یادمان شهید میرزاکوچک جنگلی روایتگر جریان تاریخی قیام میرزا باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۸۴

استاندار گیلان عنوان کرد: منظر یادمان شهید میرزاکوچک جنگلی باید روایتگر جریان تاریخی قیام میرزا و شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوره باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی سفر روز گذشته استاندار گیلان به شهرستان ماسال نشست بررسی روند ساخت یادمان مشهد میرزاکوچک جنگلی صبح امروز  در دفتر کار محمد علی نجفی برگزار شد.

در این نشست که برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند پس از ارائه گزارش طرح یادمان مشهد میرزاکوچک ،محمدعلی نجفی گفت : این نماد باید بتواند به خوبی میرزاکوچک جنگلی را به همگان بشناساند و به  برخی سوالات عمومی و اولیه ای  که در ذهن بازدید کننده در خصوص میرزا ایجاد می شود پاسخ دهد.

وی گفت : اعتبارات اجرایی این طرح نیز توسط سازمان برنامه و بودجه استان تخصیص پیدا کرده است.

 نجفی  گفت : اندیشه‌ اسلامی، انقلابی و استکبار ستیزی میرزاکوچک باید در این نماد لحاظ شود.

وی از  راه و شهرسازی فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و منابع طبیعی خواست نسبت به عملیاتی کردن یادمان میرزاکوچک اقدام کنند.

نجفی همچنین برضرورت تکمیل باقیمانده‌ پروژه‌ آسفالت تا محل ساخت یادمان شهادت میرزا به طول 6 کیلومتر تأکید و تصریح کرد : اجرای این پروژه نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار است که با تخصیص اعتبار شهرستانی ،استانی و ملی  با قدرت بیشتر انجام و اجرای آن تسریع می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجرای این طرح مهم‌ترین اقدام گردشگری و تاریخی در شهرستان ماسال محسوب می‌شود گفت : تسریع در اجرای این طرح از انتظارات است و این طرح نه تنها استانی نیست بلکه باید به صورت کشوری دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز