خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان خبر داد:

بهره‌برداری از 163 طرح عمرانی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۵۸

فرماندار لاهیجان گفت: در هفته دولت امسال 163 پروژه و طرح با اعتبار 179 میلیارد و 202میلیون و 300هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و 904نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: در هفته دولت امسال 163 پروژه و طرح با اعتبار 179 میلیارد و 202میلیون و 300هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و 904 نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
 
وی موفقیت لاهیجان را در سایه وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش حاکم بر این شهرستان مرهون همکاری شورای تامین، نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و دیگر مسئولان است.
 
وی فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این شهرستان را نسبت به سال قبل سه برابر اعلام کرد.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تبریک انتخاب امام جمعه جدید لاهیجان گفت: مردمی بودن ، در میان مردم بودن و درک مسائل مردم از جمله ویژگی های یک امام جمعه است . 

ذبیح الله نیکفر با تاکید بر توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام جمعه باید از تجمل‌گرایی ، اشرافیت و اموری که مردم را از امام جمعه دور می کند، خودداری کند و ساده زیستی و زندگی با مردم را پیشه خود سازد. 

حجت الاسلام جعفری گیلانی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز ولی فقیه آگاه و دانا، رهبری کشور را بر عهده دارد ولی وظیفه ما به عنوان مردم مهم تر است و تکلیف بر مردم روشن است، باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم. 

وی گفت: نماز جمعه در کشور ما چند نقش دارد، از یک‌سو چهره کریه استکبار جهانی را رسوا کرده و از سوی دیگر چنانچه امام جمعه در کار خود موفق باشد، آن شهر بی مسئله خواهد بود. 

وی به نا امنی در کشورهایی مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در کشور ما بهترین نیروها در سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و در بدنه وزارت اطلاعات مشغول خدمت هستند و همچنن بهترین نمازجمعه در کشور برگزار می‌شود که این، از برکت فعالیت این نیروها و تامین امنیت پایدار است. 

در جلسه شورای اداری لاهیجان حجت الاسلام مهدی صدیق به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز